وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دیدار رئیس‌جمهور با هنرمندان چه گفت؟ حمایت همه‌جانبه دولت سیزدهم از هنر متعهد بازگشت Back
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دیدار رئیس‌جمهور با هنرمندان چه گفت؟ 
حمایت همه‌جانبه دولت سیزدهم از هنر متعهد 
دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور با هنرمندان گفت: برنامه تحولی دولت، منشوری است که مدیریت فرهنگی کشور آن را در عرصه فرهنگ و هنر دنبال می‌کند. در رویکرد جدید عدالت فرهنگی، شعار، مسیر و هدف اصلی است و این فضا در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری شکل گرفته است. 
او خطاب به رئیس‌جمهور بیان کرد: با استفاده از مساجد به‌عنوان کانون آموزش و شکل‌دهی به روح هنر انقلابی نسل جدید هنرمندان، تلاش می‌کنیم این حرکت را پیش ببریم و امیدواریم دیدار امروز جنابعالی با هنرمندان، آغاز تحولی جدی در حوزه هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی با همراهی جریان اصیل هنر انقلابی باشد. 
دکتر اسماعیلی بازدید رئیس‌جمهور محترم از نمایشگاه «آینه در آینه» (آثار تجسمی هنر انقلاب در سال‌های ۵۳ تا ۶۳) و سخنان دقیق و پرنکته ایشان پیرامون ظرفیت هنر برای جهاد تبیین و همچنین موضوع اقتصاد هنر را نشان از باور دولت سیزدهم به اهمیت مقوله فرهنگ و اهتمام بر حمایت همه جانبه از هنر متعهد دانست و تأکید کرد، حضور آیت‌الله رئیسی در رویداد‌های فرهنگی و هنری مایه دلگرمی اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر است. 
تاریخ خبر:  1400/11/20